En lördag i juni



Köpt nytt nagellack (444 orange tromphe från Loréal Paris) och ett par mönstrade byxor från Åhléns. 

Om ett par dagar tar jag studenten! Hur sjukt är inte det egentligen?! Att jag, som gått i skolan hela livet, nu ska avsluta det kapitlet och påbörja någonting nytt. På tisdag har jag balen och samma dag ska jag spela in radio - stress! Men det är ju det jag vill göra oh det livet jag valt så hela den dagen får bli lite knasig isåfall. 

Och så har jag varit utomlands, igen! Den här gången var det Ibiza och det var den bästa, konstigaste, roligaste och mest skrämmande resa jag någonsin varit med om. Jag förstår varför man inte vill att sitt barn ska åka dit, samtidigt är jag glad att jag gjorde det! Jag vet knappt vad jag kan säga om resan - helt galen bara! 

Jag har en hel del planer för sommaren och det känns så bra. Är ledig en vecka efter studenten, sen börjar intensivkursen för körkortet. Har bokat uppkörning och allt sådant och sen i juli åker jag även till Danmark. Var där på semester när jag var liten och det ska faktiskt bli väldigt kul att åka dit igen och att det är det som är målet och att vi inte bara är där på genomresa. Sen jobbar jag, vilket är helt underbart! Hoppas även radion håller igång en del, det vore skönt. 
Allmänt | |
Upp