lever en dröm

Bara en massa jag tyckte var väldigt fint. Från tumblr.
 
Kan hända att jag har ganska så bråttom egentligen. Ska hinna duscha, packa och städa lite på en knapp timme för sedan åker jag till Stockholm. Imorgon kör jag nämligen standup på NorraBrunn! Det känns så himla galet, allt det här jag fått chansen till, hela mitt liv! Tack vare att jag var med i Bungy Comedy har jag verkligen fått en chans att förverkliga min dröm. I slutet av januari var jag med och körde på premiären av en standupklubb här i Karlstad, nu kör jag på brunnen, den 18e februari är jag med som supportkomiker på en liten Värmlandsturné och under v.9 har jag inbokat två gig - ett i Göteborg och ett i Stockholm. Allt känns bara så himla himla galet. 
 
Jag och Hanna pratade om allt häromdagen. Hur sjukt det egentligen är! Ena stunden går vi i skolan och känner oss dränkta i alla måsten vi har där, vi vill ha studenten och slippa alla krav som skolan faktiskt ställer, sen en kväll sitter vi på en bar i Göteborg, dricker lite öl och står på scenen och folk tycker att vi är sköna! 
 
Jag vill så gärna fortsätta med detta! Det kommer få kosta men det är det värt. För är det någonting jag bör investera i så är det mig själv! 
Allmänt | |
Upp