89.93.97 wanderlust


Spenderade en vecka i Frankrike och lärde känna så fina människor. Det var härligt att bara vara där och andas samtidigt som jag kände mig så kvävd av tiden. Hela tiden vetskapen om att jag snart skulle åka därifrån. Men jag var där och det var vackert! 
På vägen hem stannade vi till i Strasbourg rör en dag. Vi fotograferade mkt, åt god mat och fikade. 
Något annat galet som skett är att jag tatuerat mig x2. Det blev väldigt spontant i veckan och i fredags hade jag tiden. Har länge velat ha min syskontatuering (är iof enda syskonet som har den...) för mig och mina bröder. Så ristade in 89.93.97 på min arm!
Visste att jag skulle göra två tatueringar men visste inte riktigt vad den andra skulle va för nåt så samma förmiddag som jag faktiskt skulle dit bestämde jag mig för att göra denna - wanderlust! Och passande ändå, imorgon sticker jag till Berlin! 

Ska också spela in radio imorgon. Finns mkt jag behöver göra denna söndag. Förslagsvis typ diska och städa hela lägenheten, packa, skriva skämt till radion som jag spelar in imorgon, skriva alla möjliga inlämningar till skolan (OBS! Viktigaste av allt är nog gymnasiearbetet!!!). Vill bara att tiden ska gå i ultrarapid och springa iväg på samma gång! Vill slippa skolan och ha den kvar på samma gång. Sen lär inte jag träffa alla de fantastiska människor jag har i mitt liv lika ofta längre, vi har inte längre någon skola sol föser oss samman. Skrämmande.
Allmänt | |
Upp