förevigt på min hud och tio månader bort

En vecka och fem dagar. Sedan är det dags för mig att bli vuxen. Jag och H ska sova på hotell och äta mysfrukost innan vi beger oss till studion för att göra våra tatueringar! Så himla himla galet!
 
Och på tal om galet: jag tror mig bestämt att jag ska åka till New York! Inte en veckas semester utan en flytt! Nio månader, tio minuter från Manhattan och plugga engelska. 
Har inte bokat någonting ännu men om allt går som jag vill (typ fullt CSN) så beger jag mig i början av september. Än är det bara en dröm men om detta skulle bli verklighet vore det så häftigt! Verkligen känna att jag lever med äventyr ut i fingertopparna och studielån tills jag dör. Kommer boka i december någongång då. Vågar inte lova mig själv någonting utan vill ha mer fakta om allt först. Orkar inte va kvar här, i Sverige, mycket längre! Vill ut i världen, möta nya människor, se nya platser - och det snarast! 
Allmänt | |
Upp