förevigt





Ganska så värdelösa bilder men här är de ändå, mina två tatueringar. Tretton dagar gamla och nu en evighet ihop. 
 
Imorgon ska jag på inflyttningsfest och hänga med lite komiker och annat skönt folk och idag var tanken egentligen att jag skulle träffat en kille men det blev inställt så istället sitter jag ensam i lägenheten och käkar nudlar. Inte alls sorgligt liv! Blev dock bjuden på ett julbord men orkade verkligen inte umgås med människor och dessutom har varit sjuk från skolan idag. Sett på väldigt mycket serier och lyssnat på musik. Funderar på att gå ut en promenad snart, bara tänka lite samt ta en nypa luft. 
 
Alla andra får jullov idag men min skola bestämde sig glatt för att gå kvar tills på tisdag, alltså två dagar innan julafton! Så på måndag har jag trevligt nog ett prov också. Härligt...
Allmänt | |
Upp