dec

Igår, sista november, handlade jag mat. Köpte på mig mycket frukt och grönt för att försöka få i mig mer vitaminer. Passade på att knäppa en bild inne i affären. 
Imorse vaknade jag till en ljus och relativ solig dag, det brukar nämligen vara bäcksvart när jag går upp. Visade sig att jag försovit mig och missat halva min första lektion. Det tar ungefär lika lång tid att ta sig till skolan som minuterna det var kvar så gjorde mig istället iordning och var sedan på väg. 
Även denna allvarsamma selfie togs on mah way too school. Trött med torra läppar, lyssnandes på mysig morgonmusik.
Slutar vanligtvis elva:tjugo på tisdagar men idag fick vi gå kvar längre då vi skulle på en föreställning senare. Hanna pratade i telefon innan och kollade fint ut genom fönstret.
Upp i taket innan pjäsen. Kan också meddela att den var riktigt riktigt bra, rolig! 

Och annars då? Jodå, ikväll är jag med i SVT 22.00 (såvida de inte klippt bort mig) där jag kör lite stand up. Nästa månad giggar jag både i Stockholm och Göteborg och om fyra dagar fyller jag arton. Livet är rätt fint ändå!
Allmänt | |
Upp